Mailinglist Nieuwe Editie

"Als ik een zaak niet begrijp, is dat geen reden om te zeggen dat zij verkeerd is, het is veeleer een bewijs van mijn onwetendheid"


Marcus Tullius Cicero


Laten we het woordje 'zaak' in de uitspraak van Cicero eens vervangen door het woordje 'volk'.

"Als ik een volk niet begrijp, is dat geen reden om te zeggen dat het verkeerd is, 
het is veeleer een bewijs van mijn onwetendheid"

In een tijd die gekenmerkt wordt door polarisatie en verharding van standpunten, wil Impressie Turkije bruggen bouwen met begrip en respect als bouwstenen. De pijlers van de brug worden gevormd door kennis, inzicht en ervaring. Kennis die is of wordt verworven door gedegen onderzoek, inzicht opgedaan door dertien jaar leven in Turkije en ervaring met verwoorden door het schrijven van honderden zo niet duizenden teksten over uiteenlopende onderwerpen.

Echter, zonder de tuien - de steunkabels - kan een brug niet stevig worden en zal hem geen lang leven zijn beschoren. 

Voor de tuien van de brug
ben JIJ nodig 

Sponsors, donateurs en adverteerders zijn de steunkabels die
Impressie Turkije nodig heeft om te blijven (be)staan.

Vlag België
Vlag Turkije
Vlag Nederland

voor wat, hoort wat

Sponsors


Voor de quiz die in elke editie van Impressie Turkije te vinden is, kunnen we leuke, handige of mooie prijzen voor de deelnemers gebruiken.

Heb je een product waarmee je de quiz wilt sponsoren?

Wat je ervoor terugkrijgt: twee maanden aandacht voor je product en bedrijf op de editiepagina!

Donateurs


Vind je het belangrijk dat Impressie Turkije in de lucht blijft, maar heb je geen bedrijf of product waarmee je het magazine kunt steunen? Of heb je wél een bedrijf, maar blijf je liever anoniem?

Wat je ervoor terugkrijgt: een goed gevoel én een bijzonder plekje in mijn hart!

Adverteerders


Op verschillende plekken binnen Impressie Turkije is ruimte voor een banner of een advertentie. Ook bestaat de mogelijk een advertorial - reclame in de vorm van een korte reportage - op te laten nemen in het magazine.

Wat je ervoor terugkrijgt: gedurende de looptijd of nog langer aandacht op een mooie plek in Impressie Turkije!

Nog niet overtuigd?

Misschien denk je: 'Turkije... een land dat zo vaak negatief in het nieuws is, daar wil ik mijn naam niet aan verbinden'. Begrijpelijk. En toch... dat is nou precies waarom Impressie Turkije meer wil zijn dan een magazine dat enkel vertelt over Turkije als land met een overwegend fijn klimaat, gastvrije mensen en een overweldigende natuur. Een land dat ook nog eens lekker goedkoop is. Impressie Turkije wil vertellen over historische gebeurtenissen en bijzondere mensen die op enigerlei wijze bijgedragen hebben aan de vorming van dit land en dit volk. En dit in de verwachting dat beeldvorming kan veranderen als men meer kennis heeft.
Misschien denk je: 'Eerst maar eens zien of Impressie Turkije de belofte van een hoogstaand magazine wel kan waarmaken'. Ook dat is begrijpelijk. En toch... juist daarom is steun hard nodig. Zonder steun kan Impressie Turkije niet tot wasdom komen. Wist je trouwens dat de eerste editie van Impressie Turkije bijna 10.000 bezoekers heeft gehad? Niet gek! Maar het moeten er meer worden. Het streven is naar minimaal 12.000 bezoekers per editie. Daar gaan we voor!
Misschien denk je: 'Eerst maar eens afwachten wat anderen doen'. Begrijpelijk. En toch... zou het niet fantastisch zijn achteraf te kunnen zeggen: 'Ik was er als een van de eersten bij, ik had er vanaf het begin vertrouwen in!'.
Misschien denk je nu: 'Oké, ik doe het!'. Begrijpelijk. Zo'n mooi initiatief verdient jouw steun!

Welkom... bij Impressie Turkije

"Optimisme bouwt bruggen over afgronden waar pessimisme redeloos vóór blijft staan"

Joseph von Morawski


>